Důvěřují nám tři generace rodičů a pečovatelů, máme za sebou 60 let zkušeností. Víme, co funguje, co ne, a co vy – a vaše miminko – skutečně potřebujete. Naším cílem je pomocí empatického designu posílit a rozvinout intuici novopečených rodičů.
Chytrá řešení. Jednodušší rodičovství.
Vše začalo v Kalifornii 40. let, kdy tři podnikaví bratři dostali skvělý nápad – vytvořit hrneček pro miminka, který se nemůže převrhnout.
Rozhodli se dát svému novému hrnečku stabilní základnu a hrneček pojmenovat po svém rodinném psovi Tommeem.
Britský podnikatel si jejich hrneček zamiloval natolik, že do jejich nápadu investoval, a v roce 1965 tak oficiálně začal příběh značky Tommee Tippee.
Rodiče mají vrozené dovednosti, instinkty a schopnosti, které se aktivují, když přijde jejich miminko na svět. Jste stvořeni být rodiči, ale často to nevíte, dokud ten okamžik nenastane.
Víme, že s každým novorozeným miminkem přichází i novopečený rodič. A naše chytré designy umožňují rodičovské intuici převzít kontrolu.
Neztratili jsme našeho inovativního ducha. Naše empatické designy jsou inspirovány 60 lety (a pokračujeme) zkušeností v péči o rodiče.
Naše intuitivní designy co nejvíc usnadňují cestu od otázky „jak na to" k odpovědi „vím jak". I když zrovna houpete miminko v náruči.
Víme, že rodiče jsou mnohotvární, komplexní a zajímaví jednotlivci, nejen „maminky" a „tatínkové", a oceňujeme, že žádné dvě zkušenosti nejsou nikdy stejné.
Součástí rodičovství je uvědomění, že věci často nejdou podle plánu. Proto předvídáme problémy ještě předtím, než nastanou, a navrhujeme chytrá řešení, která pomáhají.
Jsme značka, která vidí sklenici vždy poloplnou. Nabízíme pragmatické způsoby, jak vidět pozitiva, a podporujeme odolnost a radost z rodičovství.
Když se stanete rodičem, potřebujete jen polovinu věcí, než si myslíte, že potřebujete. Trik je vědět, kterou polovinu. A s tím vám pomůžeme my, protože máme znalosti i zkušenosti.